donderdag 27 september 2012


Afgelopen week was dit verhaal aanleiding om pannenkoeken te bakken in de klas.
VOS EN HAAS OP ZOEK NAAR KOEK
Iedereen bracht wat mee om in het beslag te doen en we bakten net zoals Haas een hele stapel pannenkoeken. Heerlijk !!!















Klaas roerde het beslag...

en Roos...


en Kamil...

en Yvar...

en Mirthe..., heel veel hulp om alles klaar te krijgen

en dan was het etenstijd...

hmmmmm....

lekker...

gezellig zo samen koken en samen eten...

en dat was mijn voorstel !

hmmmmmm...

de siroop is ook heel lekker, die had ik meegebracht..

eigenlijk lust ik geen pannenkoeken maar zelfgemaakte ga ik toch proeven !


bijna alles op...

en dan de afwas..

dat kan ik al heel goed...

nu nog de tafels afvegen en...

klaar, hard gewerkt vandaag !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten